Geachte Aldi Foto klant, Wij willen u mededelen dat de Aldi fotoservice in samenwerking met MEDION sinds 31.12.21 is stopgezet en niet meer beschikbaar is.
Bestellingen die op 31.12.2021 nog geplaatst zijn, worden uiteraard gewoon geproduceerd.

Na 31.12.2021 wordt uw account automatisch verwijderd, u hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Uw persoonsgegevens worden slechts bewaard zolang als nodig is om te voldoen aan onze contractuele en wettelijke verplichtingen, zoals uiteengezet in onze Privacyverklaring.

Als uw partner blijft MEDION voor u beschikbaar voor vragen en hulp met betrekking tot uw bestellingen die voor 31 december 2021 zijn geplaatst en eventuele garantieclaims. U kunt de klantendienst van MEDION telefonisch bereiken op het nummer 0900 633 466 1 van maandag tot vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Wij danken u voor het gebruik van de Aldi Fotoservice!

Met vriendelijke groet,
Aldi Foto Service Team

FAQ

Status van de bestelling

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met de factuur. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan a.u.b. de spam-map. Als u vragen heeft over de orderstatus, neem dan contact op met onze medewerkers.

Annuleren

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze geplaatst is. De verwerking en productie begint onmiddellijk en is volledig geautomatiseerd zodat wij een snelle levering kunnen garanderen. Meer informatie kunt u vinden in het onderstaande punt uit onze algemene voorwaarden.: Herroeping Na het plaatsen van de bestelling is het annuleren van de bestelling niet meer mogelijk. Een latere herroeping is uitgesloten. Indien de geleverde goederen gebreken vertonen, dient de u Medion onmiddellijk op de hoogte te brengen van deze gebreken met een exacte beschrijving van de gebreken. In geval van gebreken aan de geleverde zaken die aan Medion zijn toe te rekenen, is Medion verplicht tot vervangende levering. Indien Medion deze verplichting niet nakomt of de vervangende levering mislukt, kunt u zich terugtrekken uit de koopovereenkomst of een vermindering van de koopprijs eisen. Meer informatie over onze algemene voorwaarden vindt u hier

Klachten

Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen of tijdens het transport beschadigd zijn geraakt, neem dan contact met ons op. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen en zullen een passende oplossing aanbieden. Voor de meeste klachten is het niet nodig het defecte product terug te sturen.

Data privacy

ALDI Foto Service/ MEDION verwerkt en bewaart uw persoonsgegevens zo lang als nodig is voor het nakomen van onze contractuele en wettelijke verplichtingen. Wanneer de gegevens niet langer nodig zijn voor de vervulling van contractuele of wettelijke verplichtingen, worden ze routinematig gewist, tenzij de verdere verwerking ervan - gedurende een beperkte periode - noodzakelijk is voor het behoud van bewijsmateriaal op grond van de verjaringswet. Volgens ยง 195 e.v. van het Duitse Burgerlijk Wetboek kunnen deze wettelijke verjaringstermijnen oplopen tot 30 jaar, hoewel de gewone verjaringstermijn drie jaar bedraagt. Dit omvat ook de vervulling van wettelijke bewaarplichten op grond van het handelsrecht en het belastingrecht, zoals bepaald in het Duitse. nadere informatie is hier te vinden

Contact

U kunt ons telefonisch bereiken op: 0900 633 466 1, lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw provider Maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur Buiten deze uren kunt u gebruik maken van onze voicemaildienst met terugbeloptie. Of schrijf ons een e-mail naar service-aldifoto-nl@medion.com

Gelieve er rekening mee te houden dat onze klantendienst tot 01.03.2022 bereikbaar zal zijn.